Ebben a filmben arra teszünk kísérletet, hogy különböző ritmusok segítségével mondjunk el klasszikus, narratív történeteket, csak lábakon keresztül. Az anyag öt kicsi fejezetből áll – öt különböző, lehetséges megközelítési móddal. Arra keresünk választ, hogy a megszokott arccal, kézzel, és teljes testtel elmesélt történetek helyett képesek vagyunk-e csak lábakon keresztül átélhetővé tenni mindennapi helyzeteket.
Még több magazin
magazin
Közel tíz évvel azután, hogy a Mad Max-franchise legendássá vált negyedik darabja, A Harag útja ámulatba ejtette a világot, George Miller újra…
továbbmagazin
Gondoltál már arra, hogy hátrahagyva a frusztráló hétköznapokat heteken át mást se csinálsz, csak túrázol? Mándi Ferenc és Till Anilla…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéRozgonyi / A vizsga